Bestelling
Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de detailpagina van het product te klikken op de button "plaats in winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in uw winkelwagen afrekenen.
Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn winkelwagen. Hoe doe ik dit?
kunt wijzigingen doorvoeren binnen uw winkelwagen . U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door middel van het aanklikken van het kruisje achter de regel van het product. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal".
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u een bestelling plaatst ontvangt u een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Wanneer u geen e-mail ontvangt kunt u het beste contact met ons opnemen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.
Kan ik nagaan waar mijn bestelling is?
Zodra uw bestelling ons magazijn per pakketpost heeft verlaten ontvangt een e-mail met de Track & Trace code van onze transporteur waarmee u uw bestelling kunt volgen. Mocht uw bestelling via briefpost verzonden zijn dan is uw bestelling helaas niet met een Track & Trace code te volgen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Dat kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op!
Levering
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als de producten op voorraad zijn en voor 15:00 uur besteld, worden ze dezelfde dag nog verzonden. (pallet transport 1 dag later). Het kan soms voorkomen dat een product toch niet op voorraad is bijvoorbeeld door meerdere bestellingen tegelijk van het zelfde product. Wij doen ons uiterste best om de producten dan als nog zo snel als mogelijk bij naar u toe te sturen.
Producten niet op voorraad: hierbij houd u rekening met een levertijd van 3 tot 7 dagen afhankelijk van de levertijd van onze leverancier.
Soms komt het voor dat producten niet op voorraad zijn bij onze leverancier, wij informeren u dan over de eerst mogelijke leverdatum.
Bij bestelling van meerdere producten in 1 bestelling word de bestelling in 1 order verzonden. De langste levertijd is hiervoor bepalend.
Bezorg adres
U kunt een aflever adres opgeven tijdens het bestel proces. Deze kan dus afwijken van het factuur adres. Let er op dat u dit goed invult tijdens het bestellen.
Levering buitenland
Van Gilst online levert ook in het buitenland. Gelieve het juiste bezorg adres in te vullen tijdens het bestellen. Houd rekening met een mogelijk langere levertijd.